mijn scherm vult niet mijn beeldscherm wat te doen?

ik heb net mijn hele pc opnieuw geïnstalleerd maar nu wilt nu doet mijn beeldscherm raar... ik heb alles al nagekeken ik heb alle mogelijke drivers geinstalleerd het scherm automatish laten adjusten... en dit ook nog handmatig gedaan... ik heb alle stroom eraf gehaald om te kijken of dit hielp maar wat ik ook doe niks helpt.
Help please?

ik heb even een foto gemaakt van me scherm zodat je kan zien wat ik bedoel

Toegevoegd na 1 uur:
Vraag is opgelost.

Wat ik gedaan heb is gewoon even de monitor draden verwisselen... en vervolgens telkens op auto adjust op mijn monitor gedrukt... met een beetje gedoe en gewissel van de draden is mijn probleem opgelost!

Bedankt voor jullie hulp!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
10.4K

Antwoorden (2)

heb je scale image to full pan size gedaan? ( mijn windows is in t engels sorry)

Toegevoegd na 3 minuten:
Of het is een desktop probleem. Windows drivers zijn vaak oud en kunnen dan de grotere beeldschermen niet herkennen/ accepteren. dus dan is het niet je driver die je moet adjusten maar je desktop display.
Als t niet lukt kan je me een PM sturen dan help ik je wel verder als dat lukt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik had het ook over de monitor :) en de drivers zijn up2date zo net nog van de acer de site gehaald... en heb ook nvidia drivers geinstalleerd... de vorige keer ging alles goed ik snap er niets van waarom nu niet
heb dan wel een 2e scherm maar ik baal ontzettend
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb je op de monitor geen auto configure reset knop?
Als je NVIDIA hebt even naar het configuratiescherm.
Daar vind je NVIDIA configuratiescherm.

Daar even de resolutie aanpassen.

Toegevoegd na 43 minuten:
Als het daar niet zit moet het in de monitor zelf zitten.

Naast de aan/uit-knop zitten waarschijnlijk nog enkele toetsen.
Bij oudere beeldschermen vaak aan de onderrand.

Daarmee kun je je beeld "uitrekken".

Toegevoegd na 43 minuten:
Bij jou zitten de toetsen in de voet zie ik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zucht... nope daar krijg ik ook niets voor elkaar... blijft het zelfde
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
lol ja ik weet het ik doe niks anders dan op die knoppen drukken... maar het probleem is opgelost zie update van me vraag...