Wat is Intel HD Graphics? (geïntegreerd)

Ik ga een Nieuwe computer kopen, ik keek op internet en zeg een vrij voordelige computer, en denk erover na om deze te kopen, verder vond ik dat deze over een goede video kaart moest beschikken, bij specificaties: videokaart, staat dit: Intel HD Graphics (geïntegreerd)

hoeveel geheugen heeft deze en kan ik hier verscheidene spellen mee spelen, black ops, diablo enz enz.

Toegevoegd na 4 minuten:
Verder is het een Intel Core i3-2120 van 3.3GHz processor

Toegevoegd na 5 minuten:
Hoeveel Werkgeheugen heeft deze videokaart?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
22.8K

Het beste antwoord

Dat betekent dat de grafische kaart geintegreerd zit op je CPU en deze zijn over het algemeen erg zwak. BF3 er op spelen zal niet gaan. Als je dergelijke spellen wil spelen moet je een computer met een losse videokaart kopen zoals een AMD Radeon 6770 of een Nvidia GTX 550 (hoe hoger het tweede getal des te beter dus een 6850 of 560 zijn beter).

Toegevoegd na 4 minuten:
Ook is het het beste als je NIET kijkt naar de hoeveelheid geheugen van een GPU 2GB betekent niet dat ie beter is dan een kaart met 1GB. Alles hangt af de chip en het geheugen is alleen in extreme omstandigheden van belang (hoge resoluties).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt :)

Andere antwoorden (2)

Dit betekend dat de videokaart hoge graphics aankan zoals dat van black ops. Zonder dat heet gaat ''laggen'' (haperen) Ik zou voor je games wel even goed kijken naar de processor die moet wel boven de I5 of I7 zijn om deze games goed te kunnen spelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies het omgekeerde van alles wat hier beweert wordt is waar. Geintegreerde graphics zijn prut en niet CPU maar grafische kaart is van belang bij games ik heb liever een i3 met Radeon 6850 dan een i7 met intel HD graphics.
Intel HD graphics is geïntegreerd in de cpu en heeft geen eigen geheugen maar deelt het gewone RAM geheugen van het systeem. Intel HD graphics zijn niet geschikt om games te spelen, maar bedoelt om websites en media eenvoudig zonder externe grafische kaart te kunnen draaien. Aangezien het hier om een tweede generatie core i3 gaat is deze cpu uitermate ongeschikt voor gaming en alle andere dingen. Ik zou dit systeem niet kopen maar verder zoeken naar iets beter, want met deze computer zou surfen op het internet zelfs een oneindigheid duren.