Ik heb Windows Live Messenger 2011 (MSN) geinstalleerd. Ik wil een videogesprek voeren, maar dan zegt hij:?

Hij zegt dan:(Het stuurprogramma van de videokaart ondersteunt de functie voor videogesprekken niet. Probeer in plaats daarvan een audiogesprek.) Maar ik wil graag een video gesprek voeren. Moet ik mijn videokaart vervangen.
Zo ja, welke.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Ik vermoed dat het een redelijk oude videokaart is, anders zou dit probleem niet optreden. Je kan proberen of het updaten van je videodrivers soelaas biedt, anders wordt het inderdaad een andere videokaart. Dit hoeft echter niet zo duur te worden: vanaf een tientje of 4 a 5 koop je er eentje die het wel doet.
Het wordt echter wat lastiger als het een videokaart op het moederbord betreft in een laptop. Daar kan je niet zomaar een nieuwe kaart instoppen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb je de drivers al geupdate? daar zou ik mee beginnen. Een kaart als hieronder is recent genoeg ( november 2011). Ik vermoed dat z'n geheugen van 1 Gb je compu ook wat sneller zal maken.
De site is vrij nieuw en misschien heb je een oude kaart daaraan kan het liggen ik ga het meteen even uit proberen te vogelen