hoe vergroot ik mijn ram?

hoe vergroot ik mijn ram kan ik dat gratis doen en hoe? ik werk mat mac os x snow leopard

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.1K

Antwoorden (2)

Voor niets gaat de zon op; ramgeheugen moet je gewoon in de winkel kopen. Tenzij je passend ramgeheugen van iemand krijgt. Er zijn geen trucks om het meer te laten lijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet eerst weten of je computer nog wel extra slots vrij heeft om het ram in te doen, dit kun je kijken door hem open te maken (als je een desktop hebt) of gewoon naar de winkel te gaan (laptop) daar weten ze wel wat je bedoelt.

Je moet daarna precies hetzelfde ram kopen als wat er al in zat, dan werkt het het beste samen, anders kun je problemen krijgen