Ik heb m'n micro SD kaart, in een SD kaart gestopt en vervolgens in mijn laptop, maar ik kan niets toevoegen/verwijderen (+extra uitleg) Help?

De volgende foutmelding wordt gegeven:
De schijf is tegen schrijven beveiligd, verwijder de schrijfbeveiliging op deze schijf of gebruik een andere schijf.

Ik kan bij de opties nergens vinden waar ik de schrijfbeveiliging kan verwijderen, help? :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

aan de linkerzijkant van de sd kaart zit een klein schuifje,meestal geel of wit.dat kun je naar beneden/boven schuiven.naar beneden is beveiligd voor schrijven.naar boven is klaar om beschreven te worden.
suc6 ermee.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt ..... heb er hier 2 liggen van Duracell en van Samsung en die hebben dat ook ...... weer wat geleerd ....