Kun je een tablet 7.0 met 3G die in een binnenzak past zien als volwaardige vervanging zien van een smarphone?

Mijn smartphone moet voor een kleine 200 euro gerepareerd worden (display) maar voor ca 250,-- kan ik een goede nieuwe tablet kopen. (moet nog wel nagaan of sim-card overgezet kan worden)

Toegevoegd na 1 dag:
Bedoeld word een 7.O tablet met mogelijkheid tot bellen. Het grootste beeldscherm van een Samsung smartphone is 5,3. Gaat dit praktische problemen geven of is een tablet alleen voor thuisgebruik?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ja en nee. Kan je er mobiel mee bellen? Zoja? Dan kan het wel. 7 Inch is wel wat groot voor een ''Telefoon''. Bij de ipad is het ook 3G maar je kan er niet mobiel mee bellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat je beter een goeie smartphone kan kopen voor dat geld, is denk ik ook handiger aangezien je er ook mee wilt bellen.