Welk type cd moet ik hebben om een cd (muziek) te branden? (zie beschrijving)

Ik moet muziek branden op een cd. Ik stond in de winkel en kon kiezen uit CD-RW en CD-R. Ik heb gekozen voor CD-RW puur voor de hoesjes(dunner). Nu probeer ik te downloaden met Windows Media Player en Windows Media Center. Maar dat lukt tot de laatste 5%. Dan geeft ie aan dat het niet kan omdat het cd speed type (of iets dergelijks) niet voldoet. Ook heb ik het al geprobeerd in het gewone computer menu maar hier zegt ie dat er geen bestanden zijn om te branden. Nu vraag ik me af of dat aan het CD type ligt. Ik heb Windows Vista Home Premium op de computer en de CD's gekocht bij de HEMA.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
7.4K

Het beste antwoord

Je moet CD-R hebben.
CD-RW zijn herschrijfbaar, maar worden niet altijd goed gelezeen door de cd-speler.
Misschien kun je beter met Burrrn branden (gratis).
Ook zou ik je willen aanbevelen niet al te snel te branden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt beide nemen alleen is een RW rewriteble dus handig als je em zat bent :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo,

Kijk eens naar de standaard schrijfsnelheid van de mediaplayer instellingen?

En mediaplayer is niet altijd een gewenst programma.
Je kan ok nero gebruiken bijvoorbeeld.

Succes!

Gr Gaelwyn