Welke voedingen passen er in de cooler master elite 430 windowed?

Ik wil een pc bouwen en ik vroeg me af welke erin past, ik moet wel een 500w hebben.. Kunnen jullie wat voorbeelden geven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Ze passen allemaal, voedingen zijn altijd de zelfde maat zo'n beetje, anders zouden er te veel problemen ontstaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus hij kan er sowieso in?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoel bijv. een cooler master extreme power plus 500W
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan gewoon.
Als je een kast hebt die voldoet aan de ATX standaarden en dus in het geval van een kast de form factor specificaties kan er ook een "ATX voeding" in. ATX is ook de standaard waar me het 99% vd tijd over hebben in geval van pc's bouwen.

Er zit trouwens maar 1 fan bij die kast. Aan te raden is min 2 (120mm) fans in een hedendaags systeem te hangen. Een erg fijn kastje voor het geld is trouwens de Zalman Z9 Plus (4 fans erbij, fancontroller, temp sensor voor ±50€, raampje).