Wat als de printer spooler steeds stopt?!

Ik heb al van alles geprobeerd om weer te printen vanaf mijn desktop. Met dezelfde printer lukt het wel direct als ik deze aansluit op mijn laptop.
Wat heb ik allemaal al geprobeerd:
- printer aan/uit
- pc opnieuw opstarten
- windows 7 opnieuw geïnstalleerd
- printer spooler steeds opnieuw herstart
- usb kabel eruit en weer erin
- printer softwarematig (driver) verwijderd en weer geïnstalleerd (met de laatste driver versie van de hp site. Het is een HP laserjet 1020)

Ik ben echt ten einde raad. Ik weet het niet meer. En dat terwijl ik snel moet printen voor mijn werk.
Ik hoor graag van iemand die een goede oplossing weet.

P.S.: iemand heeft ook al iets geschreven over regedit. Maar ik heb geen flauw benul waar ik dat kan vinden.

HELP!!

Toegevoegd na 8 minuten:
Volgens mij is het niet de printer spooler.
En regedit heb ik gevonden. Het was dat iemand mij een regeditcleaner aanraadde. Als je dat doet krijg je echt allemaal rotzooi op je pc.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.1K

Antwoorden (1)

Ik heb mijn twijfels over uw USB kabel, best eens proberen met een andere.
Om uw register te controleren en herstellen kan u best gebruik maken van Ccleaner.
Die zoekt de fouten op ifv uw programma's en laat u de kan ze automatisch te herstellen.
U kan er ook nog alle temp bestanden en nutteloze rommel mee opkuisen en nog zoveel meer en dat allemaal gratis.
Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als u Ctrl en P gelijktijdig drukt wat krijgt u dan te zien ?
Zie mijn printscreen.