Ik heb een asus wl 138g adapter in mn pc. Heb drivers geinstalleerd maar ik krijg maar geen verbinding. Tips?

Ik heb ook een cd: wlan asus centre. Die zegt dat het programma zich opent wanneer er verbinding is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Kan een redelijk aantal dingen zijn dus maar beginnen bij het begin.
1.Is het een nieuwe lijn (is er dus signaal?)
2.Heb je de installatie bedraad of wireless uitgevoerd. Dit is een belangrijk onderdeel. Eerst moet de wireless en je computer op het netwerk aangemeld worden.
3.heb je de router al softwarematig benaderd (in je browser naar bijvoorbeeld 198.168. ..... of 10.0.0 ......)?

groet, Rob
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.asus.com/Networks/Wireless_Adapters/WL138g_V2/#download
Dus eerst maar eens de goeie driver downloaden
Kan ook zijn dat je draadloos newerk nog niet geconfigureerd is in je modem/router, daar eerst maar eens naar kijken
Succes