Tweedehands Imac onder 500 euro verstandige aankoop voor zoon van 14 met fotografiehobby?

Zoon is helemaal weg van een Imac, we zien van alles op marktplaats maar geen verstand van Apple. Wie wel?
Wat is een redelijke prijs voor welk type? Waar moeten we op letten?

Als iemand iets zinnigs kan zeggen: heel graag en alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

een imac onder de 500 euro klinkt te mooi om waar te zijn.
ik neem aan dat u de pc versie bedoeld?
van een imac is de kwaliteit niet erg hoog, en als er wat mee mis is, loopt dit behoorlijk in de kosten.
als u toch een goede imac vindt voor die prijs. let dan op de volgende dingen..
werkt de dvd speler cq brander?
is het scherm goed, geen dode pixels?
hoor je geen fans op volle toeren draaien?
zit er geen stof aan de onderkant? (kleine gaatjes)
is de glasplaat heel aan de voorkant nog netjes?
werkt de webcam?
wordt de imac niet te warm?

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zorg dat het een intel processor is en geen power-pc dan kan je nieuwere software gebruiken en kopen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, het is wel een goede prijs voor een iMac, hij is wel tweedehands, ik zou erop letten dat: De iMac nog in goede staat is, Bijvoorbeeld dat de accu nog goed is, want ik heb gehoord dat sommige mensen zeiden dat die accu nog wel is kan ontploffen, maar ik denk niet echtg dat dat zomaar kan, het is tenslotte een goeie aankoop als er voor de rest geen, krassen, barstjes op het glas, maar dat is vanzelfspekend, Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoezo accu?
Persoonlijk Zou ik het niet doen. Ik vind de prijs te laag voor een iMac als je er van uitgaat hoeveel zo'n ding kost. Daarnaast weet je niet wat er mee uitgespookt is en wat er op gedaan is. Straks koop jij een iMac vol troep en virussen. Wat ik hè wel kan aan raden is om eventjes de site van condor computers in de gaten te houden. Deze zijn betrouwbaar omdat ze de Macs controleren en opnieuw installeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Echt wat een kolder, dus niet kopen want de prijs is te laag? Dus jij weet zonder iets te vertellen dat een willekeurige tweedehands iMac voor 500 euro te laag geprijsd is? Hier zakt mijn broek van af.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja inderdaad. Ik vind 500 voor een iMac te laag. Straks is dag ding gejat of weet ik veel wat. En dan kan jij wel mooi aansprakelijk worden gesteld voor healing. Ik vind het net wat te mooi om waar te zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hahahahah, iMac met virussen, die is leuk!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan toch. Er is vast wel een virus voor Mac.