Ik heb een König router 300 Mbps en sinds kort een AC Ryan Playon HD Mini verbonden met een bijgeleverde wifi dongel. Maar, en dan nu het ?

Maar een beetje stevige film, denk aan 1080 of zelfs minder, komt niet echt lekker binnen en zorgt dus voor haperingen. Dat wil je niet. Zijn er Wi-|Fi dongels die deze overdracht in combinatie met mijn router wel de boel mooi en egaal kunnen doorgeven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.acryan.com/forums/viewtopic.php?f=54&t=14090 Hier worden wat tips gegeven.

Antwoorden (2)

Een 1080p film levert meestal zo'n 4 tot 8 megabit per seconde aan data. Dat kan je verbinding makkelijk aan.
Grote kans dat de vertraging ergens anders optreedt.
Sluit de ryan eens met een kabel aan om te testen, ik denk zomaar dat je dan dezelfde problemen houdt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is er echt geen mogelijkheid het bekabeld te doen ?
dat is altijd beter heb je het daar al eens meer geprobeerd
om te kijken of het op die manier beter is ?
wellicht spelen er andere zaken dan een slechte wifi verbinding ?
je zou ook kunnen denken aan een 300 mpbs internet via stopcontact set
powerline adaptors noemen ze dat
laat je goed adviseren omdat het om HD gaat

Toegevoegd na 4 minuten:
Als je kunt koop dan powerline adaptor met een extra stekker aansluiting ander ben je weer een aansluitpunt kwijt
capthavoc