Het lukt me plots niet meer om te printen. Ik krijg: lokale printer spooler niet actief. Die heb ik reeds herstart. Wat te doen?!

Ik heb ook al de pc opnieuw opgestart en de printer. Maar niets helpt. Dan zegt ie weer dat ik een printer moet installeren. Dan weer dat de spooler niet actief is. Als dat allemaal geregeld is print ie "gewoon" niet. De kabels zijn verbonden. De stekker zit erin. De printer is niet kapot. Wat te doen?! Ik word hier gek van. Ben afhankelijk van mijn printer voor mijn werk.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Printer helemaal de -installeren maar daarna ook een regcleaner er over pc
Daarna herstarten
En dan weer terug installeren
Moet werken
capthavoc
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
ik gebruik zelf daar meestal advance systemcare voor
een wat uitgebreider programma waar ook alle foute registers entries mee worden opgelost en meer http://www.iobit.com/ascdownload-promo.php of ccleaner http://www.piriform.com/CCLEANER

Andere antwoorden (1)

je zou kunnen proberen bij start>uitvoeren>services.msc> en dan naar spooler of printspool zoeken.

als dit niet werkt, is het een kwestie van de software + driver van de printer opnieuw installeren