Mijn tochpad op mijn laptop reageer ineens niet meer, wie weet hoe ik hem kan maken?

Ik heb nu een losse muis, maar heb liever dat de touchpad ook werkt, ook de 'klikken' kan ik niet meer. En de touchpad staat nog wel gewoon aan!

Rechtsonder heb ik een 'Synaptics aanwijapparaat' staat, die kleurt altijd groen als ik klik of al ik met mij vinger over de touchpad ga, die reageert ook niet meer.

Merk is: Emachines E725

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk of uw laptop zichzelf kan resetten door middel van de volgende handelingen: Haal de accu er uit. Maak de netvoeding los. Ontkoppel alle aangesloten plug en play hardware. Wacht 15 minuten alvorens u alles weer aansluit. Sluit niet de externe muis aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het heeft helaas niet geholpen om de accu eruit te halen en de netstroom en alles. En ik heb hem niet uitgeschakeld, via Fn werkte het ook niet. Toch bedankt voor de reactie

Antwoorden (2)

rechtsklik eens op dat icoontje ? wellicht heb je daar opties
probeer anders eens F10 in te drukken ?

en als dat allemaal niet werk moet je misschien even dehardware driver herinstalleren
in apparatenbeheer kan je de synap,... verwijderen en daarna de pc opnieuw opstarten zonder de andere muis er aan
dan wordt ie vanzelf weer gevonden
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat eerste werkt niet. En de 'hardware driver herinstalleren' houd dat in dat alles er af moet en alles opnieuw worden geïnstalleerd?
En wat in de 'synap'?
Heb je al gekeken of je hem perongeluk gelockt hebt. Bij een van je F toetsen staat een icoon van een mousepad met een streep erdoor. Fn en.die toets en hij is unlockt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedank, maar het heeft helaas geen effect gehad.