laptop HP pavilion g6 en die is uit mn handen gedonderd!! :@ en ik denk dat ik mijn ventilator meer hoor hoe kan je testen of mijn ventilatornogwerkt?

Help

Toegevoegd na 34 seconden:
Laptop HP pavilion g6 en die is uit mn handen gedonderd!! :@ en ik denk dat ik mijn ventilator meer hoor hoe kan je testen of mijn ventilator nog werkt?

Toegevoegd na 1 minuut:
aptop HP pavilion g6 en die is uit mn handen gedonderd!! :@ en ik denk dat ik mijn ventilator meer hoor hoe kan je testen of mijn ventilator nog goed werkt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

oei die hp is een lastig wat betreft het visueel controleren
van je fan
veel sloopwerk
maar ik zie op een van die foto,s het roostertje waar wellicht de fan onder zit?
misschien kan je er een door midden gesneden rietje in stoppen die dan tegen de bladen komt als je rakataka hoort zou het goed moeten zijn dan draai ie in elk geval nog wel.
gebruik iets dat net sterk genoeg is om heel te blijven maar dat niet kapot gaat en buigzaam genoeg is met de bladen mee te bewegen en ze niet blokkeert
een vogelveer ? iets dergelijks
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik hoor mijn laptop ventilator nog wel maar meer dan eerst ;( door die val was nog geen eens hard...
capthavoc
11 jaar geleden
tja dan is er toch iets dat aanloopt vrees ik
laptop kunnen bijna niets hebben
hooguit als ze plat vallen dan overleven ze het nog maar op een punt vallen is vaak wel grote kans dat er binnen iets breekt.
vrees dat als je het echt wil controleren dat ie toch uit elkaar moet