TV naar laptop?

Ik heb de Pinnacle hybrid Pro stick 340e. Ik wil hiermee tv kijken op mijn laptop via de upc mediabox en de tulp aansluitingen (composiet) maar elke keer als ik het probeer heb ik alleen maar geluid, geen beeld. Ik weet zelf niet waarom. Heeft iemand hetzelfde probleem of weet iemand hier een oplossing voor? Ik wil eigenlijk z.s.m. tv kijken op mijn laptop. Alvast bedankt.

Toegevoegd na 3 dagen:
Ik heb de hybrid pro stick 340e van pinnacle. Ik zag op de doos dat ik kan tv kan kijken via een Mediabox of Set Top box. Ik wilde het graag proberen, maar als ik het probeer hoor ik alleen geluid en zie ik blauw beeld (geen beeld). Ik probeer het zo: Ik heb een aparte video kabel en een aparte audio kabel (dit moest geen probleem zijn. Ik stop de 3 verschillende tulpplugjes achter in de mediabox (uiteraard geel bij geel rood bij rood en wit bij wit). Daarmee heb ik geen beeld. Moet ik misschien wat instellingen bij TVcenter (programma van de stick) veranderen, onherkenbaar signaal. Ik weet het niet. (Is het nu wel duidelijk) Alvast bedankt voor de tijd en moeite!

Toegevoegd na 3 dagen:
Op de foto zie je een zwarte kabel in plaats van geel, maar dat is een dubbele kabel, geel-geel en zwart-zwart moet hetzelfde resultaat opleveren.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
gvrox
11 jaar geleden
Je hebt hier al eerder vragen over gesteld, maar nu lijkt het dat je ineens een andere mediabox hebt. Welk type is het ? En wat staat er bij de aansluiting waar de zwarte plug inzit op de bovenste foto ?

Het beste antwoord

Ik heb het even opgezocht, de bovenste aansluiting op de DCI6221UPC is een digitale audio uitgang, daarom heb je geen beeld. Je moet een SCART -> RCA (geel/rood/wit) connector hebben, en let er daarbij op, dat het een "output" variant is, of nog beter, eentje die te switchen is tussen in/out (als voorbeeld: http://pro2.com.au/1031/allproducts/socketsandadapters/adapters/pa4220-scart-plug-to-rca-s-video/ maar die zijn in NL ook wel te koop).

De mediabox zelf moet ook bij "tv instellingen" van "hoog (rgb)" naar "standaard" gezet worden.

Tip: probeer eerst eens op je TV of je daar de gele kabel op aan kunt sluiten en of je daadwerkelijk beeld ziet.
gvrox