Hoe moet je een LCD bezel met pianolak schoonmaken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is een bezel? Van Dale kent het niet; dialect?

Antwoorden (1)

Meestal krijg je een doekje bij je tv\scherm speciaal voor het schoon maken van de bezel. (zelfde soort als een brillen doekje) Doe hier een klein beetje water op en ga met het doekje over de bezel heen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, het probleem is dat als je er met zo'n microfiber doekje overheen gaat dat je dan van die hele kleine krasjes krijgt die je super goed in combinatie met zonlicht ziet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb hier nu zo'n doekje voor me liggen daar staat de volgende tekst op "voordat u de kast schoonmaakt, verwijdert u het vuil van de meegeleverde doek en spuit u er water op ( geen chemicaliën of heterogene). Veeg in een richting over de kast. Na het schoon maken zorgt u ervoor dat er geen vocht of andere stof op de kast achterblijft. Bewaar de schoonmaakdoek altíjd in de zak om vervuiling door stof te vermijden."
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
tsja, voordat ik in bad ga, was ik me ook altijd vooraf van kop tot teen, daarna stap ik in het bad ;-)
toch wel lache met die belgen.