Ik heb een vraag over wat is de beste videokaart voor mij en waar moet ik rekening mee houden? een nieuwe

want mijn oude videokaart is namelijk kapot gegaan ik ben opzoek naar een nieuwe

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Videokaarten heb je in alle prijsklassen. De vraag is ook:
Waar gebruik je de computer voor. Voor alleen internetten en emailen is een goedkoop kaartje voldoende.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, zo is de vraag niet erg duidelijk.
Ga je gamen? Zoja welke games?
Of alleen internetten?

Antwoorden (1)

de beste is momenteel de 690GTX van nvidia.. hier moet je rekening mee houden dat hij 325 watt van je voeding, en 1000 euro kost.

dit is de beste die jij zou kunnen kopen...

maar als je alleen internet, geen zware spellen speelt, zou een mindere kaart ook moeten voldoen.

waar je op moet letten is: dat je nieuwe kaart in je computer past. stel daarbij de volgende vragen.

Heeft mijn computer een pci-e slot voor deze kaart
Is de voeding zwaar genoeg voor deze kaart.

dat zijn de belangrijkste 2 dingen.