In de meeste canon printers gaan er 4, zwart rood geel en blauw.

Toegevoegd na 1 minuut:
En idd ook bij de ip3500 is dit het geval!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens onderstaande site:

VolgensDe IP 3500 heeft 4 aparte inkttanks die dus ook apart vervangen kunnen worden. Hierdoor verbruikt u minder inkt en bespaart u geld. Deze printer is niet alleen zuinig maar ook erg efficiënt met één papierlade voor fotopapier en één lade voor normaal papier. Met Quick-Start start u uw PIXMA snel op zodat die direct gebruikt kan worden.