hoe kan ik zien wanneer aldi pc's in de aanbieding heeft?

ik wil een aldi pc kopen maar ik wacht nog op een goeie aanbieding weet iemand misschien wanneer er een aanbieding is of hoe je het kan zien ? alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
8K
HeerVoldemort
11 jaar geleden
pfft, waar baseer jij dat op eNdEmiOn?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ook zoeken naar Medion computers (die jij 'Aldi computers' noemt). Die verkopen ze ook in andere winkels dan de Aldi.

Antwoorden (4)

U kan zich op de ALDI nieuwsbrief.
Zo krijgt u 2 x per week de promoties in uw mailbox.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja maar dan krijg ik spam ik wil alleen voor computers/medion maar wel bedankt
je kunt elke week de aanbiedingen van de Aldi online bekijken op www.reclamefolder.nl/aanbiedingen-aldi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pagina niet gevonden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is gek, ik heb het daarnet nog opgezocht. zal nog even kijken, moment.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaad, hij geeft niet thuis nu op deze manier. Probeer: reclamefolder.nl/ enter, dan links supermarkt aanklikken en rechts verschijnt (even scrollen) een scala van supermarktfolders en als eerste : de ALDI ! succes!
Ga naar http://www.aldi.nl/index.html en klik bovenaan op aldi actueel,hier krijg je verschillende datums te zien wanneer er aanbiedingen zijn,je moet dan zelf elke week even kijken of er een p.c. bij zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Abonneer je op de nieuwsbrief en kijk elke week of er een computer bijzit. Hier kan je je aanmelden.

http://www.aldi.nl/aldi_aanmelden_17.html