Geluid van mijn laptop werkt opeens niet meer?

Ik heb een HP Pavilion dv7-1240ed
En sinds paar dagen werkt het laptop geluid niet meer ik heb herstel geprobeerd ook niet.

Toegevoegd na 51 minuten:
me laptop zat propvol, dus ik ging het formatteren met recovery schijf, en na dat werkte het geluid nog, heb update's gedaan, en sinds kort werkt me laptop geluid niet meer. ik heb apparaatbeheer bekeken en daar staat de geluidskaart wel geïnstalleerd en er zijn geen vraagteken of problemen erbij en ook staat hij niet op mute, het aan en uit knop werkt wel maar geen geluid, ook als ik Windows start is er geen geluid.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1K

Het beste antwoord

Via de Hp site kun je allerlei drivers downloaden, je kan handmatig drivers downloaden (let wel even op dat je huidige besturingssysteem moet kiezen dus bijv. windows 7 of vista of xp)
In dit geval mischien de audio driver downloaden.

Wat ook gemakkelijk is , is dat je via de hp site jou hp computer kan laten scannen voor ontbrekende software drivers.Onderstaand vind je de hp site met jouw type laptop.
let wel op dat je eventjes de juiste besturingssysteem kiest