Ik heb even gezocht op goede gaming muizen maar nu moet ik een keuze maken, ik moet kiezen uit (zie beschrijving) Wat is de beste keuze?

Logitech G500
Razer DeathAdder Black
Mionix Saiph 3200 Gaming Mouse

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ik heb zelf de Logitech, en daar zweer ik bij.
De andere merken ken ik niet dus daar kan ik niet over oordelen.

Ik vind van de logitech de gewichtjes heel erg fijn. De muis is daardoor wat zwaarder dan normaal. En hij heeft een laser ipv. optisch, dus hij werkt op elk oppervlak.

Mijn vorige G500 is net stuk gegaan, na 4 jaar intensief gebruik (kat heeft kabel gesloopt) en ik moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat het nieuwe model wat minder zware gewichtjes heeft.
12 jaar geleden
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Dat zou kunnen, dat weet ik niet, ik weet alleen dat ik erg gelukkig ben met deze muis, maar dat ik nog steeds het verschil voel tussen deze en de vorige omdat hij lichter is. Maar dat zou ook kunnen zijn omdat ik het weet natuurlijk. Aan de andere kan, ik zou niet snel duren beweren dat Logitech maar een plastic muisje is :-) koop maar eens een plastic muisje van een prutmerk als trust, en dan een logitech. Kijk maar eens welke het beter doet, en bij welke muis als eerste de knoppen blijven hangen of welke als eerste stuk gaat. Dat zal niet de Logitech zijn.
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Vergat nog toe te voegen, welke uitgebreide ervanring met muizen heb jij allemaal? De Euroshopper? Aldi en Lidl?

Andere antwoorden (3)

Ik zou voor razer gaan die ken ik echt als gaming gear en zeer goede kwaliteit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijken mij alle 3 prima muizen.
Persoonlijk zou ik naar een winkel gaan waar je ze allemaal even kan uitproberen. Ik heb zelf de Logitech en de Razer. Waarbij de Logitech bijvoorbeeld iets boller is waar je, je hand legt.
Of je dit fijn vind hangt natuurlijk helemaal van jezelf af.
Daarom is mijn advies: neem degene die het beste in je hand ligt. Als het geen verschil maakt zou ik voor de goedkopere van de twee gaan, of de muis nemen die jij het mooiste vind.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
AMEN, een echte gamer beschouwt zn muis als het verlengde van zn arm, en net als een armprothese, is het dus het belangrijkste, dat deze "lekker voelt", 100x belangrijker dan een merk, een nummer met DPI erachter, en een prijskaartje.
Ik heb zelf de Logitech, ik ben er erg tevreden over. Echt een aanrader.
12 jaar geleden
peterjbruins
12 jaar geleden
ik heb alleen de logitech...