Waarom zijn al mijn desktop iconen weg? (laptop)

mijn computer ging opeens raar doen en zeggen dat er is mis was met de harde schijf en dus doe ik een snelle scan met anti-malware, en zijn er 8 bestanden gevonden die waren besmet en heb ik het verwijderd, dus heb ik de computer opnieuw opgestart en zijn opeens al mijn desktop iconen weg maar mijn bestanden zitten er wel nog allemaal in maar toch zegt de computer dat mijn mappen leeg zijn.

ps:moet ik dan een volledige malware scan uitvoeren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

start eens op in veilige modus zie je daar je iconen wel ?
start dan die volledige scan denk echt wel dat dat nodig is
want ik denk dat je toch behoorlijk wat te pakken hebt.
capthavoc
12 jaar geleden
klik eens met rechts op je desktop>>beeld>>pictogrammen weergeven