Wat bedoel je met resetten?
Op sommige computers zit een reset knop, daar kan je op drukken. Of je houdt de aan/uit-knop in en start hem opnieuw
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Resetten betekent: 'opnieuw opstarten'. Als dat niet meer via de gangbare weg werkt (middels Start/Afsluiten), dan resten nog twee mogelijk heden:
-Een soft-reset: de reset-knop indrukken.
-Een harde reset: de aan/uit-knop 5 seconden ingedrukt houden. En dan de PC weer aanzetten.
Desgewenst bestaat ook nog de mogelijkheid een icoontje te maken waarmee je Windows herstart.
Je kan ook dit proberen:
1. Start.
2. Uitvoeren.
3. cmd {enter}
4. shutdown -r {enter}
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mogelijk heden moest uiteraard zijn: mogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan de Windows- of herstel-CD erin doen, en booten vanaf CD... Maar eerst de nodige backups maken voor zover er belangrijke bestanden op de PC staan.
Of bedoel je misschien een schone installatie?

Hiervoor heb je de installatie cd nodig van Windows XP, zorg ervoor dat je een back-up hebt gemaakt van jou belangrijke bestanden en start de computer op vanaf de Windows XP installatie cd. Vervolgens kies je voor herinstalleren van Windows XP en formatteren van je harde schijf. Vervolgens zal Windows XP opnieuw geïnstalleerd worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga naar het configuratie vervolgens naar windows systeem herstel of geavanceerd.