hoe kom ik erachter wat ik voor een harde schijf in mijn laptop heb, en door welk soort ik deze kan vervangen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
3.3K

Antwoorden (4)

moet je even kijken in je apparatenbeheer in je configuratie scherm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je me de naam en type van je laptop geeft is het eenvoudig op te zoeken

Toegevoegd na 3 minuten:
voor harde schijf vervangen kan je of naar een pc winkel stappen, of je kan het zelf doen:"
check de bronnen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je laptop openschroeven (meestal zit je HD onder een apart klepje) en dan kan je zien, wat voor schijf erin zit. Neem je deze schijf mee naar een PC-winkel, weet men gelijk door wat voor schijf je die kan vervangen en evt. gelijk je data overzetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Staat in je BIOS. Ga even naar de harde schijven en je krijgt percies wat je zoekt. Eventueel even kopieren en er op googlen.