Mijn harde-schijf van 1TER is terug gegaan naar 6Gb hoe kan dit?

Ik was er een apple-harde-schijf van aan het maken
maar nu wil ik em voor windows ik had hem geformatteerd en nu blijft hij op 6gb staan en ik kan hem niet opnieuw formatteren want op het laatste deel van het formatteren zegt ie dat het niet is gelukt

alvast dank u

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Dit klopt, dat verhaal heeft in de vakbladen gestaan.
De oorzaak is dat Apple een andere manier van hardware aansluiten heeft dan een normale pc dat doet. Daarvoor zit vaak op zo'n harde schijf een jumper die hetzij eraf, hetzij juist bijgeplaatst dient te worden.
Raadpleeg op Internet de drivefabrikant of het wel mogelijk is wat u van plan bent te gaan doen.