Ben in het bezit van een Deskjet 940c van HP. De cartridges zijn aan vervanging toe, want bijna leeg. Zijn er goede en goedkoper klonen in de handel?

Niet alleen zijn de originele cartridges van HP nogal prijzig, ook de inhoud ervan is minimaal.
Wat ik zoek is dus een of ander huismerk, dat goedkoper is, maar ook goede resultaten geeft.
De nummers v/d cartridges zijn 15 en 78.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HP cartridges resetten Het is mogelijk om uw originele HP cartridges zelf te resetten waardoor u meer kunt printen. 123inkt.nl

Het beste antwoord

Ik zweer bij deze leverancier.
Zeer voordelig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar kwalitatief?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6 mrt 2012
Consumentenbond: 123inkt.nl het goedkoopst
De consumentenbond onderzocht de prijs en de besparingen met diverse merken huismerk cartridges. Van maarliefst 43 verschillende printertypes zijn de inktkosten in kaart gebracht. Conclusie: 123inkt.nl het goedkoopst!..... De kwaliteit is zonder meer goed te noemen.
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Met 123inkt heb ik geen ervaring, de mijne kwamen bij paradigit uit de winkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
123inkt levert ZEEER goede inkt.
zijn niet de allergoedkoopste maar wel kwaliteit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ze Woensdag middag besteld bij 123 inkt, gisteren thuisbezorgd.
De cartridge is exact dezelfde vorm als van HP, de inhoud is veel groter en ze doen het prima.

Andere antwoorden (3)

Mijn advies...NIET DOEN!
Je kan 15 euro besparen, en je krijgt vaak meer inhoud maar.....die klonen drogen heel snel in, of ze lekken en geven smerige vegen aan het papier, daar word je echt niet vrolijk van.

Ik heb het gehad met de klonen voor de HP deskjet 3200. 2 keer geprobeerd, en 2 keer duurder uit danwanneer ik de echte van HP had gekocht. Bij de eerste set waren ze al verdroogd na 3 keer printen. (ik print niet zo veel dus daar zat een paar weken tussen)

De tweede set, zat alles onder, de printer, het papier, en de computertafel, geen suc6 ik doe het nooit meer.

In dit geval was voor mij goedkoop = duurkoop.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik bedoelde trouwens HP 3320, ik had cartridge 27 en 28 van HP
12 jaar geleden
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Bedankt dat ik meteen een - krijg, omdat ik een eigen ervaring hier neer zet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hem al gecompenseerd. Lullig, maar het is niet anders.
De ervaring leert dat fabrikanten bij levering van een nieuwe printer vaak cartridges meeleveren met een kleine inhoud. (Snel leeg en je gaat dus weer nieuwe kopen, op cartridges zit een leuke marge..)
Als je even rondsnuffelt zul je zien dat je ook cartridges kunt kopen met een grotere inhoud zowel origineel als klonen.
Dan kun je natuurlijk ook overwegen om je cartridge bij een gespecialiseerde winkel bij te laten vullen voor € 9,00 geloof ik..

Toegevoegd na 4 minuten:
Overigens in het verleden wisselende ervaringen met klonen, nu maar origineel en groter en die laat ik bijvullen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het ook een paar keer geprobeert met namaak.
maar helaas:
- ze drogen idd snel uit
- ze lekken
- ze worden niet herkend
- kwaliteit is ook minder (foto's).

O ik weet niet of hij nog in de garantie zit. maar als je geen orginele gebruikt en er gebeurd wat met de koppen ofzo dan geeft de fabrikant vaak geen garantie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, hij zit al heel lang niet meer in de garantie,het is een krijgertje, maar doet het uitstekend.
Heb je ze ook van 123inkt gehad?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee ik heb ze wel gewoon bij een winkel die ook navult gekocht. Het is zelfs zo erg geweest dat ik zelf met 1 van de fabrikanten aan het mailen ben geweest omdat het niet werkte en de winkel mij niet verder kon helpen (helaas jammer dag geld was het).