ik wil een 2e videokaart in mijn pc doen maar is dit wel een juiste combinatie?

ik wil mijn pc upgraden met een 2e video kaart.
de eerste is een gtx 550 superclocked nvidia en de tweede die ik er bij wilde doen in een sli mode is een gtx 680 ook van nvidia natuurlijk

de pc die ik nu heb is:
AMD FX-8120 3,1ghz 8core

SilverStone ST70F-ES 700 watt

Solid State Drive 2,5 inch SATA

OCZ OCZSSD2-1VTXPL60G 60 gb

2 hardeschijvenm van 120 gb totaal 240gb

Geheugen DDR3-1600
GeIL 16 GB DDR3-1600 Quad-Kit ram

Moederborden Socket AM3+
MSI 870A-G54 (FX)

Grafische kaarten NVIDIA PCIe
EVGA GeForce GTX 550 Ti Superclocked

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Nee dat is het niet. SLI kan niet omgaan met verschillende gpu's volgens Nvidia:

http://www.geforce.com/hardware/technology/sli/faq#c16

Oftewel, het zal niet werken. Dump de 550, ga voor de 680.

Toegevoegd na 5 minuten:
overigens: Wat ga je doen met die pc? Ik vind dat je wat vreemde keuzes hebt gemaakt. 16 gb intern i.c.m. FX-8120 en GTX550, voor gaming had je je geld beter kunnen besteden naar mijn idee.