Kan ik in mijn macbook ook gewoon een geheugen plaatsen dat niet van apple zelf is?

Ik wil misschien nog wat extra werkgeheugen in mijn macbook proppen, maar als ik op apple.nl kijk zie ik dat dat iets van 400 euro kost? als ik google, kom ik geheugenkaarten tegen van rond de 30 euro dus das wel n enorm verschil. Maar mijn vraag is nu, zijn die kaarten wel compatible met mijn mac, niet dat mijn laptop naar de filistijnen gaat? Heeft hier iemand ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Jazeker. Je moet alleen zorgen dat het van het juiste type is. Zoek hiervoor je Mac op op bijvoorbeeld onderstaande site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kingston is een goed merk. Zij hebben ook een database waarin je kunt zien welke geheugenbank jij nodig hebt