Hoe kan ik 2e hands. Computers sturen naar zuid Afrika ?

Toegevoegd na 1 dag:
Heb connecties met een school in een township in Knysna, die dringend verlegen zitten om computers. monitoren etc.
Bij binnenkomst in Z.A. worden er invoerrechten geheven, dit wordt dan een kostbare geschiedenis. Zoek op dit moment de voordeligste oplossing.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een doos stoppen, bij het postkantoor afleveren en postzegels betalen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is je doel met deze tweedehands computers ? Wil je ze specifiek sturen aan een bepaalde doelgroep? Zoals scholen etc? Want je kan computers namelijk gewoon doneren aan goede doelen. (Of zoals al werd geantwoord door mvs, hulporganisaties)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via E-Mail! :-) Heh, nee.. ik denk dat je hiervoor 't beste een hulporganisatie kunt contacten. Die weten precies waar die dingen goed werk kunnen doen, en ze hebben de netwerken om ze daar te krijgen. Waarschijnlijk is 't efficiënter om ze aan hun mee te geven dan er zelf een berg postzegels op te plakken.

Antwoorden (1)

Het goedkoopste is m ze te verschepen op pallets of in containers. Dit is verreweg het meest gangbare