Goeie gamelaptop?

Ik zoek een goeie gamelaptop met genoeg geheugen en hij is snel. welk merk maakt niet uit. alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je weet dat je veel beter een desktop kan nemen (goedkoper/krachtiger/minder snel last van overhitting). Daarnaast: budget?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goeie, met een 5870m!

Antwoorden (4)

kijk eens op alienware, het game-merk van Dell
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien een Macbook of gewoon een Mac Dekstop Computer.
Acer Aspire 7250G-E456G50Mi is ook wel goed.....
En Deze raad ik ook aan: HP Pavilion dv6z Quad Edition
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gamen he, dus geen mac zooi.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een Mac aanraden voor gaming is echt het slechtste advies mogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou ik wil niet lullig doen ofzo hoor maar ik heb zelf een macbook en ik speel er ook veel games op....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je er dan eerst Windows opgezet of kan je nu kiezen uit een gelimiteerd aantal spellen? Noem eens een aantal games (geen browsergames) en je hoeft ook niks te noemen als je er eerst Windows opgezet hebt. Als je er eerst Windows opzet koop je een hele dure laptop met een extra Windows licentie die op vrij zwakke videokaart loopt (voor dat geld).
Als ik jou was had ik geen Alienware M17X Laptop ofso gekocht, je betaalt er puur voor het merk, ik heb namelijk die laptop ook. Maar die andere laptops zij niet veel beter, je kan gewoon beter een custom Laptop bouwen, dan kom je veel goedkoper uit dan een Alienware/Merklaptop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk eens op alternate.nl
daar kan je custom laptops kopen van alternate zelf (wel zonder windows)