Mobiele versie Eredivisielive op de Tablet Tom Tec Ultimate 10 stream kapt na twee minuten, waarom?

Als ik de stream start dan stopt de stream zonder reden of waarschuwing na ongeveer twee minuten, dan start ik de stream weer en na twee minuten stopt deze weer.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik probeer het uit op mijn mobiel en dit werkt perfect.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Hij zal waarschijnlijk uitgaan omdat je hem die laatste minuut niet aanraakt. De energie spaar functie zoals bij elke smartphone of laptop.. Om de accu-looptijd te verlengen...Als je hem telkens aantikt zal hij blijven draaien... Of bij instellingen... Scherm uit of energie spaar functie opzoeken en uitzetten... Wel opletten dat je hem daarna weer terug zet, anders loopt de volgende keer als je geen streaming kijkt de accu in een ruk leeg