ultrabooks zijn zo dun dat ze geen cd spelers hebben hoe kun zit dit nou kan je helemaal geen gebruik meer van maken ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stel je vraag eens opnieuw en dan een beetje duidelijker! Er staat wartaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet natuurlijk niet of het ook voor jou geld, maar bij mijn buren ontbraken de stukjes software die nodig zijn om DVD-s af te spelen op hun netbook zonder dvd-speler. Hierdoor konden ze de film van een DVD niet afspelen.

Antwoorden (3)

De meeste mensen gebruiken tegenwoodig USB sticks, downloaden games en films. Een cd of dvd speler heb je niet echt meer nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, je kan gewoon gebruik maken van een cd/dvd speler.
Je hebt hiervoor externe dvd/cd spelers die je gewoon dmv een usb kabel aan je ultrabook kunt aansluiten.
Uiteraard moet hiervoor de ultrabook wel voorzien zijn van een usb poort.

Maar de dvd's en cd's worden voor computergebruik steeds minder interessant,
zeker gezien de snelheid, capaciteit en betrouwbaarheid van de huidige usb-sticks.
Zowel de Cd/dvd's alswel de spelers zijn gevoeliger en kwetsbaarder dan een Usb-stick.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoi comllexi,

één CD/DVD speler zijn ze nog vergeten te benoemen: de netwerk DVD speler.
jouw ultrabook, kan via het netwerk gebruik maken van de DVD speler in jouw 'normale' PC of welke andere dan ook, die op het netwerk is aangesloten.

groeten, Dré