ik heb de emtec movie cube s 800 en kan hem niet delen met mijn pc windows 7 ?

mijn movie cube vind wel mijn pc windows 7 en mijn gebruikersnaam via mijn experiabox maar ik krijg niks gedeelt vandaar dat ik geen films kan streamen naar mijn movie cube en tv hoe moet ik dat aanpakken ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt de handleiding al doorgespit?

Antwoorden (1)

http://www.mediacentershop.nl/review/100805/82775/emtec-movie-cube-s120h-500gb.html

In Windows 7 worden de gedeelde mappen niet standaard weergegeven in het netwerk. Hieronder de instructies om dit alsnog werkend te krijgen.
1.Klik op Start, Configuratiescherm
2.Klik onder 'Netwerk en Internet' op 'Netwerkstatus en -taken weergeven'
3.Klik aan de linker zijde van het scherm op 'Geacvanceerde instellingen voor delen wijzigigen'.
4.Klik aan de rechterzijde op het pijltje bij 'Thuis of werk (huidig profiel)' om deze in te klappen.
5. Klik daarna op het pijltje rechts naast Public, om dit menu uit te klappen.
6.Wijzig/controleer de volgende instellingen:

1.Selecteer 'Netwerkdetectie inschakelen'. 2. Selecteer 'Bestands- en printerdeling inschakelen'. 3. Selecteer 'Openbare mappen delen uitschakelen'. 4.Selecteer 'Met wachtwoord beveiligd delen uitschakelen'. 7. Klik op 'Wijzigingen opslaan', administratie toestemming is mogelijk vereist. Eigenschappen van je gedeelde map aanpassen

De rest in de link lezen.