als ik een ipad 2 koop en straks komt de ipad 3 uit kan ik dan via de appstore nog wel steeds de apps downloaden die je dan ook op de ipad 3 kan down?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ja want de app store is gewoon voor alle ipads.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, maar na 2 jaar ofzo niet meer de nieuwste, omdat de hardware dan te verouderd is. (dit zie je nu bij sommige nieuwe apps die de iPad 1 niet meer ondersteunen). Ik zou wel nog even wachten met je aankoop, want als de nieuwe iPad uit is is de iPad 2 100 euro goedkoper.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoi timvdt,

na Ipad 3 komt.... Ipad 4 etc.
als je het mooiste wilt hebben, moet je het daags vóór je dood kopen ;-)
voordeel: het mooiste apparaat, nadeel: helaas je zal er maar kort van genieten.

in computerland verouderen zaken heel snel, je moet NU het apparaat kopen waarmee je NU dingen doet waarvan je het nuttig of prettig vind. voor de toekomst iets kopen, heeft geen zin.

als je nu genoegen neemt met niet alle mogelijkheden, dan kan je veel voordeliger terecht.
Ipad 1 is nu bijvoorbeeld veel goedkoper dan Ipad 2.
dus als je genoegen neemt met de iets beperktere mogelijkheden van Ipad 1, dan is het voordeel de (relatief) lage prijs, want Apple is synoniem voor 'duur'.

groeten, Dré