zit er wifi op de laptop dell inspiron 17r

ik jan nergens vinde of er wifi op zit

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

JA heb het gevonden op de bekendste amerikaanse internetwinkel en tegenwoordig hebben alle laptops wifi

http://www.amazon.com/Dell-Inspiron-1599MRB-17-3-Inch-Laptop/dp/B004EWEZPG/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1330213599&sr=8-1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou om te beginnen in de configuratie kunnen kijken of daar twee netwerkkaarten zijn geïnstalleerd in de hardware. Verder zal er wel geen icoontje rechts beneden zijn waar twee maal twee computers aangegeven zijn. Indien ja, rechts klikken en netwerk configuratie gaan zoeken. Ben je in de buurt van een draadloos netwerk, probeer dan te internetten zonder kabel. Vaak zijn de laptops standaard uitgerust met WIFI. Deze computers zijn bedoeld om overal te gebruiken ook al is er geen kabel. Maar natuurlijk kan ook de driver niet goed zijn geïnstalleerd en dan werkt ie niet. Ga naar de site van Dell en zoek op je model nummer naar de juiste driver.