welke grafische kaart is beter om te gamen? de Sapphire HD6850 1GB of de Geforce GTX 550i?

qua prijs liggen ze ongeveer gelijk, maar ik weet niet welk van de 2 beter is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

De 6850 is beter

http://www.tomshardware.co.uk/charts/2011-gaming-graphics-charts/compare,2674.html?prod%5B4825%5D=on&prod%5B4913%5D=on
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt! (alweer) haha, over een uur ga ik de vraag sluiten.