Is het slecht voor een Mac mini om hem vaak aan te laten staan zonder te laten slapen oid?

Dus als ik op school ben hem aan laten staan zodat ik met. Teamviewer contact kan krijgen. En dan 's nachts uit zetten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Nee, behalve dat hij verslijt omdat hij draait. Maar dat gebeurd ook als je hem gewoon gebruikt, Misschien is het een idee om het zo in te stellen dat je het beeldscherm uitzet maar het systeem aan.