wat is een goede laptop voor onder de 450 euro?

Ik ben op zoek naar een goede laptop van onder de 450 euro. Ik doe vooral aan internetten, af en toe een filmpje kijken, mp3tjes luisteren, en soms wat gamen(denk aan minecraft, age of empires e.d.). schermgrootte moet minimaal 13 inch zijn. Wat is dan een goede laptop? en waar moet ik naar kijken?

alvast bedankt;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (4)

Dan kun je het beste kijken voor een netbook van 13 inch. Die vind je denk ik wel voor die prijs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je in dat geval kijken naar de categorie
''tweedehands''. En als je er een aanschaft, dan moet
je de laptop uitgebreid laten testen. Meestal valt er wel te onderhandelen over de prijs ! Natuurlijk spreekt het ook voor zich dat je ongewenste bestanden moet gaan verwijderen voordat je aan de
slag gaat. Je kan hiervoor diverse opschoon-software
downloaden. Vraag tenslotte ook naar de kassabon
& garantiebewijs. In geval van problemen moet je
weer een beroep kunnen doen op de dealer/verkoper.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Acer Aspire 5750

Normaal staat hij 499
Maar wanneer je hem online ergens koopt met het wel lukken voor 450 euro!

succes

Toegevoegd na 47 seconden:
http://www.2dehands.be/computer-game-consoles/computersystemen/nieuwe-systemen/acer-aspire-5750-111635146.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een hele goede wil, moet je gewoon een keer bij mediamarkt eentje nemen met heel veel korting. Dat heeft mijn neef ook gedaan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar had ik ook al aan zitten denken, met die mega kortingen van de mediamarkt soms.. Maar waar moet ik dan precies naar kijken bij een laptop? Of is eigenlijk alles boven de 450(maar dan met korting) geschikt voor wat ik wil?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie momenteel niks bijzonders bij mediamarkt. Maar ik raad je aan gewoon op te letten of gewoon daar binnen te lopen. Een desktop is trouwens veel goedkoper!