Hoe krijg ik internet op Windows XP Media Center met SP3?

Ik heb de internet drivers erop gezet en er is een NIC gevonden maar als ik een UTP kabel erin doe gebeurt er niks. Een herinstallatie heeft niks veranderd, ik kom er niet meer uit.

Het moederbord is een Asrock N68-S UCC en hij zit er nog niet zolang in.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

1.Je moet goed controleren of je de juiste drivers hebt geinstalleerd voor je NIC.
2.Het kan ook zijn dat het probleem niet aan de computer ligt.
Sluit daarom alle andere factoren uit. (router of modem,kabel/connectoren) vaak zitten er ledjes op de connectie punten en lichten deze op zodra deze verbinding hebben.
3.Probeer een ander computer systeem uit over je huidige verbinding.
4a.Installeer een andere netwerkkaart in het systeem of
4b.Neem contact op met een professional.

Ik heb een link geplaatst naar Xfast lan iets wat in combinatie met jou moederbord gebruikt kan worden. wellicht is het nog een leuke tool die je kunt gebruikten om je systeem verbindingen te prioriteren zodra je verbinding hebt.