Wat kan de oorzaak zijn van een streperig beeld bij volledig scherm van bv filmpjes?

Het beeld van mijn computer geeft een trillend/ streperig beeld als ik bv Youtube filmpjes op volledig scherm zet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Als je een video op Youtube kijkt, kijk je hem altijd in 360p. Als je de video op volledig scherm zet, blijft de video nog steeds in 360p. Je kan dit veranderen bij instellingen, zodat hij de video automatisch afspeelt in HD.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit ligt niet aan je computer. Is bij mij thuis ook zo, op het werk ook. Op welke computer ik ook zit.
Zal een fout in YouTube zijn neem ik aan.
Wat bij mij helpt is: eerst filmpje laten afspelen en ondertussen op groot beeld zetten. Dan komen de strepen, filmpje gewoon door laten spelen en scherm klein maken en dan weer groot, dan zijn de strepen weg :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen last van, behalve bij bepaalde filmpjes(maar dat ligt aan die filmpjes -waarschijnlijk een deinterlacing fout-, geef eens een filmpje waar bij je het ziet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie t bij allemaal. Ik vermoed dat t met de trage verbinding, die ik plotseling ook heb te maken heeft. In HD laten afspelen helpt in dit geval ook niet