Ik heb op marktplaat een ATI Radeon HD 2400 gekocht met de bedoeling er een extra beeldscherm op aan te kunnen sluiten. Kan dat? Stan

Ik wil het liefst met 2 beeldschermen naast elkaar kunnen werken, dat de muis van beeld naar beeld gaat. ik heb al geprobeerd iets in de BIOS te wijzigen maar daar heb ik niet zoveel verstand van dus weet ik niet zeker of ik het goed heb gedaan.

Mijn pc is een:

Dell VOSTRO 200
Windows Vista Business
Service Pack 2
Intel Pentium Dual CPU E2140 @ 1.60 GHz
2.00 GB Ram
32-bits
Intel G33/G31 Express Chipset Family

BTW: het is een DVI S-Video zie afbeelding

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

je had beter eentje kunnen kopen met 2 vga of dvi poorten dan kan het wel
deze kun je simpelweg niet plaatsen want je pc verwacht maar 1 videokaart en deze kun je ook niet koppelen
zie voorbeeld
deze is alleen als voorbeeld niet en vergelijkbare vervanging van wat je nu hebt
capthavoc
12 jaar geleden
Op zo goed als alle kaarten kan je 2 schermen op aansluiten, als deze dan ook maar 2 of meer uitgangen hebben ( DVI, S-VGA of HDMI ) zover ik weet hebben de Radeon kaarten vaak 2 DVI uitgangen waar je dus ook 2 schermen aan kan hangen ( vaak is het wel makkelijk om een DVI/VGA adapter te hebben omdat vaak de wat simpelere beeldschermen alleen een VGA ingang hebben ) veder hoef je niks in je bios te doen. sluit de boel aan en ga naar je beeldscherm instellingen. hier kan je in stellen wat je met je 2e scherm wil. kloon of anders zoals jij wil uitbreiden. suc6!