Nee, als je op het Appeltje klikt en naar deze computer gaat dan zie je alleen wat er op de computer zit.
Je moet gaan naar Applications >Utilities>Activity Monitor gaan en dan zie je CPU/System Memory/ etc staan. Daar kun je alle gegevens bekijken wat je hebt gebruikt en wat er nog over is van zowel je geheugen als je harde schijf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ga naar x-tra en dan naar telefoon geheugen, denk ik hoor, zelf heb ik niet zo'n telefoon maar een samsung star ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Domste antwoord ooit hahaha
Linksboven op het appeltje klikken en dan over deze Mac. Daar staan alle gegevens incl het geheugen en nog beschikbare geheugen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal heb je op je desktop een snelkoppeling naar je hdd, hier rechtermuisknop op en dan Toon info