Waarom kan ik geen DVD's meer afspelen op mijn computer?

Als ik de DVD in mijn laptop stop en hij gaat afspelen op Intervideo winDVD zegt hij: 'maken van overlay mislukt. Verander uw schermresolutie en kleurdiepte en probeer het opnieuw. Bij alle afspeel dingen doet hij zo! Ik heb van alles geprobeerd maar niks werkt ik kan wel allemaal programma's downloaden maar dat helpt gewoon niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk mis je de juiste codecs om een dvd af te spelen.
Probeer eens VLC player te downloaden en installeren, dit is een goede overzichtelijke player met alle codecs toegevoegd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mogelijk is de driver van je grafische kaart verouderd. Installeer het programma 'speccy' van piriform en zoek op wat voor grafische kaart je hebt. Google; drivers+'type grafische kaart'. Installeer die drivers. Dit kan zeker geen kwaad en zal altijd je computer iets versnellen. Anders kun je ook nog een codec pack zoals k-lite installeren.