Mijn desktop ging uit en wil niet meer aan. Wat kan dat zijn? Zat naar Youtube te kijken. Heb verder geen vreemde dingen gemerkt.

Desktop is 1,5 jaar oud en draait op Windows 7 64 bit

Toegevoegd na 12 minuten:
Mijn beeldscherm doet het gewoon nog wel. Gezocht naar zekering niet gevonden. Waar zit de zekering?

Toegevoegd na 37 minuten:
De Desktop is dood en doet niets meer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

controleer eerst even of alle stekkers correct zijn aangesloten en stevig vast zitten. Als hij dan nog niet aan gaat kun je misschien nog naar een zekering zoeken. En als deze kapot is hem vervangen.
Als hij wel aan gaat maar de computer vind hem niet zou ik eens een ander beeldscherm proberen. En dan het (kapotte) beeldscherm er ook aan hangen. (Je video kaart moet dan wel 2 beeldschermen ondersteunen). Als je dit hebt gedaan dan kijk je naar de beeldscherm instellingen.

Ik raad je 2 beeldschermen aan om naar de beeld instellingen te kunnen kijken.

Werkt dit allemaal niet. Dan zal hij van binnen kapot zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt als een kapotte voeding, het zou ook het moederbord kunnen zijn maar dat is wat minder waarschijnlijk.
Misschien heb je nog garantie aangezien de computer 1,5 jaar oud is.
Als je geen garantie meer hebt maar je weet dat het de voeding is dan kun je die redelijk eenvoudig zelf vervangen. Het moederbord vervangen is een stuk lastiger.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het kan de koeling zijn. even de ventilators schoon maken, nieuwe koelpasta tussen de koelvinnen en de processor en hij zou weer moeten werken, mits je geen oud type hebt dat er niet tegen is beschermd