Microfoon werkt niet op computer?

Ik heb een microfoon die goed werkt maar op mijn andere computer niet , ik heb van alles geprobeerd ! Weet iemand raad ? Bij voorbaat dank!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Heb je m in de verkeerde ingang gestoken, en is het dezelfde soort computer of een heel ander type (niet dat dat iets zou moeten uitmaken)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je niet het goede programma ervoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
euhm ja heb je al eens geprobeerd op en gewone computer om in dat microfoonpictogram te stoppen of in een laptop kijk in configuratiescherm voor meerdere oplossingen. of ga er mee naar de winkel (als uw garantiebon nog geldig is)