kan je een tablet als beeldscherm gebruiken ?als je hem aansluit op een andere pc.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.6K

Antwoorden (2)

Met een VNC client op de tablet, en een VNC server op de PC.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt natuurlijk aan de tablet zelf. Als die een DVI/HDMI of een dergelijke input slot heeft zou het probleemloos moeten kunnen.

Een alternatief is dat je er een stukje remote desktop software op zet dan zou het ook via een internet/netwerk verbinding kunnen. Hier hangen echter wel beperkingen aan. Video, gaming zal vaak niet mogelijk zijn op die manier maar zal afh zijn vh protocol en de snelheid vd verbinding.
Hier een lijst met mogelijkheden voor die optie.
http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_remote_desktop_software