welke router werkt goed met een 20mbit-verbinding van Tele2?

Ik wil dus die van Tele2 vervangen door een sneller, eigen exemplaar. Het ding vermindert mijn netwerksnelheid aangezien de rest allemaal gigabit is en de router 100mbit...trager dus.

Ik wil hem gebruiken om te streamen, downloaden, netwerkoverdracht enz.

Toegevoegd na 2 dagen:
ok, ik heb tele2 gebeld en de modemrouter vervangen, kan *niet* (zie bron). Je kunt wel een router erachter hangen....

http://forum.tele2.nl/thread-andere-modemrouter-dan-tele2?pid=18480#pid18480

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik raad geen Tele2 aan. Ik heb andere opgezocht. Ik zal er nog een Tele2 bijzetten.

Het beste antwoord

Ik heb een aantal routers opgezocht.
Aanbevolen merken zijn:

Siemens
Alcatel
Thomson.

Dus bijv.
1.Siemens SpeedStream 5450 router
2.Alcatel SpeedTouch 780WL Router
3.Thomson TG585in Wireless-N ADSL-2+ Modem/Router

Te koop bij:
1. KPN (Te koop in hun winkel)
2. KPN (te koop in hun winkel)
3. Routershop.nl
(http://www.routershop.nl/products/modems/draadloos/adsl-over-isdn/eenvoudig/thomson-tg585in-wireless-n-adsl-2-modem-router-4-poorts-switch-annex-b.htm)

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik zie dat je bij tele2 iets wilt kopen. Ik zou eens navragen bij Tele2 of ze een van deze modems/routers kunnen leveren.

Toegevoegd na 2 dagen:
Zeg je oude Tele2 abonnement op, en koop een nieuwe.
Hier krijg je de keuze van snelheid van je internetverbinding, en je selecteert 20 mbit. Er word nu een router/modem van 20 mbit bijgeleverd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ze gebeld, maar...ze *weten* het niet....zucht

Andere antwoorden (1)

Ik gebruik zelf een Linksys 2000. Een goed en vrij uitgebreid zelf te configureren router van ca 60 euro. Dual band dus ook op de 5 Ghz band te gebruiken om draadloos meer snelheid te krijgen. Uitgerust met 4 gigabit Lan poorten.
Prima routertje voor z'n geld
Onderstaand de specs:

http://nl.hardware.info/reviews/1866/4/linksys-e1000-e2000-e3000-review-specificaties
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
doet die het ook met de Tele2 verbinding?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik neem aan dat het een kabelverbinding is? dan is er geen enkele rednen waarom hij het niet zou doen.Als je het niet vertrouwt kan je het altijd navragen in de winkel.