waar kan ik videokaarten kopen?Zie uitleg

ik wil een nieuwe videokaart kopen voor me PC van ongeveer 60 euro en ik wil het graag gewoon in een winel kopen en dus niet online bestellen, wlke winkels verkopen videokaarten?( als je het van internet haalt wil ik graag de link!)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan echt veel beter en veel goedkoper via internet bestellen, op tweakers staat altijd goed beschreven of een webwinkel fatsoenlijk levert. http://tweakers.net/pricewatch/288228/club3d-cgax-66724zi-hd6670.html Zoiets zou je voor 60 euro kunnen bestellen, ik denk niet dat je dat in een winkel snel voor die prijs ziet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor 60 euro hoef je uberhaupt helemaal geen videokaart te kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Want?

Antwoorden (4)

Dynabyte en dixons misschien ook wel, maar dixons weet ik niet zeker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dixons niet...
Bij ons in Utrecht kan dat bij Computerland. Ik weet niet of die ook ergens bij jou in de buurt zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mediamarkt ??
capthavoc
12 jaar geleden
Zoek hier een videokaart uit:
http://tweakers.net/pricewatch/cat/49/videokaarten.html#filter:q1ZKyywqLgkoykxODcnMTfVNrFCyyivNydFBl8jMg0nkF6WkFrllpuakKFkplWWmlhcr6SgVgBSCdZsbwHggLYZAXnFyfhFEzhTGAUmBZFJzUpNLUlOCC1KTPVOKlayilYwsDIDGGSvF1gIA

Klik erop, en selecteer op de volgende pagina in het rechtermenu 'afhalen'. Dan zie je welke winkels die kaart verkopen en welke bij jou in de buurt zit.

Landelijke winkels zijn o.a. dynabyte, mycom en computerland, maar lokaal zitten er veel meer. In Breda zit CD-ROMland, daar heb ik goede ervaringen mee.