Computer gaat niet aan wat moet ik doen?

Ik heb hier een kapotte computer die niet aan gaat.. eerst ging hij wel aan maar toen kwam er geen beeld en toen had ik begrepen van een vriend dat hij had gerommeld in het bios menu dus dat wou ik resetten door de batterij eruit te halen dat heb ik dus gedaan en nu gaat hij niet aan wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
capthavoc
12 jaar geleden
heb je die bios batterij wel vervangen ? zet desnoods de oude even terug leeg maak even niet uit
als je maar beeld krijgt

Het beste antwoord

1. controleer of de baterij er echt wel goed in zit.
2. of je startknop is kapot, ga naar een zaak die daar in gespecialiseerd is.
3. te wilt met de baterij gedaan? die dingen zijn erg meeps.
4. Te wilt met je computer gedaan, doei harde schijf.
5. in ieder geval je kunt je baterij een dag of 2 er uit halen , en dan er weer in doen. Klinkt raar maar het werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een onzin antwoord! Als je HDD kapot is gaat je laptop nog wel aan. Waar je die 2 dagen vandaan haalt weet ik niet. Je kan je batterij eruit halen en je aan/uit knop spammen ongeveer 5 minuutjes lang, dan is de laptop helemaal ontladen. probeer het is alleen met de netstroom

Andere antwoorden (1)

Controleer of alle kabels er wel goed inzitten.
Haal alles er eerst uit en doe het er dan maar 1 minuut weer in.
En haal al het stof van de kabels.
succes!!!